هزینه بالای کشور ولز برای نگهداری خودروهای پلیس

AndroidOnlineNewsImage (9)

پلیس ولز در طول چهار اخیر، بیش از ۴.۷ میلیون دلار را خرج تعمیرات اتومبیل‌های خود کرده است، زیرا پلیس این کشور از وسایل نقلیه خود در تمامی شرایط استفاده می‌کند.

از تعقیب و گریزهای خشن با سرعت بالا گرفته تا رانندگی عادی در شهر و سامان دادن به ترافیک عمومی، پلیس ولز از وسایل نقلیه عمومی خود استفاده می‌کند، به همین دلیل BBC گزارش می‌دهد که پلیس ولز در طول این چهار سال گذشته، چیزی بیش از ۳.۵ میلیون پوند (۴.۷ میلیون دلار) را صرف تعمیرات وسایل نقلیه خود کرده است. در طول این چهار سال نزدیک به ۴۲۱۴ تصادف برای وسایل نقلیه پلیس این کشور به ثبت رسیده است که برخی از آنان ناشی از عدم رانندگی درست افسران و یا حتی ناشی از اشتباهات رانندگان در حرکت معکوس بوده است.

پلیس جنوب ولز مسئولیت بیشتر آسیب‌های وسایل نقلیه پلیس را برعهده دارد که با در اختیار داشتن ۲۷ وسیله نقلیه، در طول این چهار سال چیزی حدود ۲.۶ میلیون پوند (۳.۴ میلیون دلار) را صرف تعمیرات آنان کرده است. جرمی وون، معاون رئیس پلیس این منطقه در مصاحبه با خبرگزاری BBC عنوان کرد: رانندگان ما بسیار ماهر هستند و سعی می‌کنند تا از وسایل نقلیه پلیس محافظت کنند، اما اجتناب ناپذیر است که در حین انجام وظیفه آسیب‌های جزیی و یا جدی به اتومبیل وارد می‌شود. در طول هر سال بیش از ۱ میلیون تماس پاسخ داده می‌شود و وسایل نقلیه پلیس کشور به طور سالیانه چیزی حدود ۱۹.۳ میلیون کیلومتر را حرکت می‌کنند.
در قسمت شمالی ولز، اوضاع کمی آرام‌تر پیش می‌رود، زیرا از مجموع ۴۲۱۴ تصادفی که در طول این چهار سال رخ داده است، تنها ۱۳۳۹ مورد آن مربوط به بخش شمالی کشور ولز می‌شود که طبق آمارهای ارائه شده، چیزی حدود ۴۴۲ هزار و ۷۷۶ پوند (۵۹۵ هزار و ۳۸۳ دار) هزینه تعمیرات آنان شده است، هرچند بخش قابل توجهی از آمار تصادف این بخش تنها مربوط به خسارات جزیی می‌شود که با یک هزینه اندک برطرف می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل