شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات با قابلیت های جهانی طراحی می شود

photo_2017-11-14_10-42-08

به گزارش خودروی ایده آل، دکتر احمد کریم پور در همایش آموزشی مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش سایپا با بیان این مطلب اظهار کرد: بازاریابی امروز با شکل بازاریابی در گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است و بر این اساس طراحی روش های فروش نیز باید تغییر کند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های گروه سایپا تولید خودرو در گروه سایپا در سال ۱۴۰۴ به یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید و بر همین مبنا باید روش های فروش و بازاریابی نیز متحول شود.
کریم پور با اشاره به تغییر رفتار مصرف کننده نهایی، ادامه داد: برای تحول در روش های فروش، باید مسوولان فروش خودرو در نمایندگی ها مورد توجه ویژه قرار گیرند و علاوه بر آن، سیاست گذاری ها در گروه سایپا با نمایندگی ها به اشتراک گذاشته شود. بر این اساس انجمن‌های صنفی نقش بارز و موثری ایفا می کنند.
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا با تاکید بر تقویت شبکه عملیاتی فروش و خدمات پس از فروش، گفت: سایپا زیربنای خوبی برای منطقه ای شدن ایجاد کرده است که با عملیاتی شدن آن،  مشارکت نمایندگی ها در فروش و خدمات پس از فروش افزایش می یابد و به نوعی  بازسازی و انتقال ساختارهای فروش و خدمات به ابر نمایندگی ها انجام خواهد شد.
کریم پور ادامه داد: ما مشاور امین و صدیق نمایندگی ها هستیم و عارضه یابی شبکه و کشف توانمندی ها در حوزه  فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار می گیرد.
وی همچنین افزود: برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده، ارزیابی های مستمر دوره ای و نیازسنجی شبکه در حوزه آموزش و منابع انسانی با جدیت انجام خواهد شد و استانداردها در مسیر جهانی شدن به روز رسانی می شود.
کریم پور گفت: ما معماری جدیدی در فروش و خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و در حال طراحی طرحی جدید هستیم که بر اساس آن سازمان  فروش و خدمات پس از فروش با ساختاری چابک، خلاق و نوآور ایجاد خواهد شد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل