ایساکو پا به پای زائران اربعین حسینی به کربلا می‌رود

photo_2017-11-04_11-16-23

به گزارش خودروی ایده آل ، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) گفت: با توجه به افزایش سالیانه زایران کربلای معلا در ایام اربعین و با تجربیاتی که حاصل ارائه خدمات به این عزیزان در سال‌های گذشته بود، در سال جاری ۳۰۰ اکیپ امدادی، برای ارائه خدمات در شهرهای مهران، شلمچه، چذابه و قصر شیرین، نجف و کربلا مستقر شده‌‌اند.

سیدرضا حسینی افزود: این اکیپ‌ها شامل نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)،موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس است که به فراخور برنامه‌ریزی صورت گرفته به شکل یک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.
وی تشریح کرد: علاوه بر ۲۷ نمایندگی مجاز موجود در منطقه، ۵ چادر صحرایی به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات تعمیرگاهی در این مناطق دایر شده و با تجهیزات و ادوات کامل و حضور نیروهای زبده و ماهر آماده خدمت‌رسانی است. همچنین ۲۹۱ سرویس سیار امدادی در مسیر این سفر مهیای امداد به مشتریان خواهند بود.

حسینی گفت: هم‌زمان با آماده‌سازی و برنامه‌‌‌ریزی استقرار و تجهیز اکیپ‌های امدادی، تدابیر لازم برای تامین و تهیه لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز طرح، پیش‌‌بینی و در هفته گذشته محموله این قطعات به محورهای خدمت‌رسانی ارسال شد.

وی همچنین افزود: با توجه به حال و هوای مذهبی و خاص کشور در این ایام، پیش‌بینی شد که هموطنان در سایر شهرها و اماکن کشور نیز گردهمایی‌های حسینی برگراز کنند و بنابراین نزدیک به ۱۳۰۰ اکیپ امدادی در مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر خواهند شد و به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم با بررسی‌هایی که بر نحوه ارائه خدمات در سال‌های پیش انجام شده و اقدامات تعمیمی و تکمیلی صورت گرفته بتوانیم در اربعین سال جاری، با خدمات مطلوب تری زائران حسینی را همراهی کنیم.

مدیر عامل ایساکو اظهار کرد: دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات یا ارائه دیدگاههای خود می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند.

وی در پایان گفت: طرح‌‌های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت‌رسانی برتر، انجام وظیفه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان اجرایی می‌شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل