رشد ۲۰٫۶ درصدی تولیدگروه سایپا، نسبت به مدت مشابه سال گذشته

photo_2017-11-01_09-09-51

به گزارش سایپا نیوز؛ در هفت ماه ابتدایی سال ۹۶ تولیدات محصولات سواری و تجاری سبک و سنگین گروه سایپا از مرز ۳۴۵ هزار دستگاه خودرو گذشت و به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۰٫۶ درصد همراه شد.
براساس این گزارش؛ در این مدت تعداد ۳۴۵ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سبک و سنگین در شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، زامیاد و سایپا دیزل تولید شده است و به نسبت تولید مدت مشابه سال ۹۵ که کمی بیش از ۲۸۶ هزار دستگاه تولید شده با رشد ۲۰٫۶ درصد توانسته، ۸۹٫۶ درصد از اهداف برنامه تجمعی هفت ماه نخست سال ۹۶ را محقق کند.
این گزارش می افزاید: در هفت ماه نخست سال جاری در بین محصولات سبک گروه سایپا مجموعه گروه ایکس ۲۰۰، ۸۷ هزارو ۱۳۷ دستگاه خودرو، گروه برلیانس ۲۲ هزارو ۹۱۵ دستگاه خودرو، سراتو ۱۴ هزارو۹۱۰ دستگاهخودرو ، CS35  ۵ هزارو ۲۹۲ دستگاه خودرو، تندر ۹۰، ۲۸ هزارو۸۸۹ دستگاه خودرو و ساندرو ۲۸هزارو ۷۰۱ دستگاه خودرو به ترتیب با رشد ۶۱٫۲ ، ۳۸، ۹۸٫۹ ،  ۴۴۸٫۴ ، ۲۳٫۶ و ۸۱٫۱ درصد بیشترین رشد تولید هفت ماه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود اختصاص داده اند.
طبق این گزارش شرکت سایپا دیزل با تولید یک هزار و ۵۷۶ دستگاه خودرو تجاری و رشد ۳۵٫۹ درصدی نقش مهمی در رسیدن به تحقق اهداف تولید گروه سایپا داشته است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل