سایپا سیتروئن در مسیر پیشرفت

photo_2017-10-23_10-33-09

به گزارش خودروی ایده آل، فریبرز شهباز ضمن اعلام این مطلب گفت: با امضاء کلیات  قرارداد در تیرماه سال ۹۵ و انعقاد قرارداد سرمایه گذاری مشترک مابین شرکت های سایپا و سیتروئن در مهرماه همان سال و تکمیل فرایندهای مورد نیاز برای شکل گیری شرکت مشترک تا اوایل سال جاری، همکاری مشترک این دو شرکت بزرگ خودروساز آغاز شد.

وی افزود پس از طی تمامی فعالیت های موردنیاز، در سال جاری ، شرکت سایپا کاشان به شرکت سایپا سیتروئن تغییر نام یافت و این شرکت رسما فعالیت اجرایی خود را آغاز و شروع به اماده سازی زیرساخت های مورد نیاز جهت راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید کرد.

شهباز افزود: فرآیندهای مورد نیاز در سایپا سیتروئن، به خوبی پیش می رود و شرکت های سایپا و سیتروئن از روند پیشرفت فرآیندها، رضایت کامل دارند و این موضوع در بازدید خانم لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن و همچنین نشستی که با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا داشتند، مورد تایید قرار گرفته است.
شهباز با اشاره به اینکه این قرارداد بزرگترین قرارداد سرمایه گذاری خارجی کشور در صنعت خودرو محسوب می شود که شریک خارجی در زیرساخت و تمامی زنجیره ارزش افزوده خودرو، سرمایه گذاری می کند افزود: دو شرکت با سرعت بسیار خوبی، در حال پیشرفت و عملیاتی نمودن اهداف و برنامه های خود هستند.
مدیرعامل سایپاسیتروئن ادامه داد: این مجموعه متشکل از نیروهای توانمند ایرانی و فرانسوی است و هیات مدیره آن نیز مشخص شده و با تمام توان، پیگیر فعالیت های اجرایی، ایجاد زیرساخت ها و تامین منابع مورد نیاز می باشند.
وی تصریح کرد: نگاه هیات مدیره سایپاسیتروئن بر ساخت خودروهای جدید و مدرن است که همزمان در شرکت سیتروئن تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود و با بهره گیری از تکنولوژی روز شرکت فرانسوی و توان مهندسان و متخصصان داخلی در مسیر داخلی سازی قطعات با نگاهی به انتقال دانش روز اروپا و تولید قوای محرکه و قطعات استراتژیک آن، در کشور گام برخواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: تولید محصولات سایپاسیتروئن با نگاهی عمیق به داخلی سازی قطعات است و بر همین اساس با بررسی توان و پتانسیل قطعه سازان داخلی، امیدواریم با انتخاب و بهره گیری از تامین کنندگان داخلی و زنجیره تامین گروه سایپا به هدف گذاری شرکت که همانا رسیدن به عمق ۷۰ درصد داخلی سازی قطعات است، دست پیدا کنیم.
شهباز در خاتمه اظهار امیدواری کرد که نخستین محصول این همکاری مشترک در اوایل سال آتی به بازار عرضه شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل