توقف ثبت سفارش فقط به زیان مصرف کننده شد

IMG13482756
مدیرعامل دنیزخودرو با اشاره به بلاتکلیفی خودروهای ثبت سفارش شده آذرماه سال٩۵ در گمرک گفت: توقف ثبت سفارش و بلاتکلیف ماندن خودروهای وارداتی سال گذشته پشت گمرک تنها به زیان خریداران نهایی شده است به گونه ای که هم اکنون هر خودروی وارداتی حداقل با ٣٠میلیون تومان افزایش قیمت بفروش می رسند.

 علی رضا سرشار در جمع خبرنگاران با بیان این که هیچ پاسخی از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمانهای متولی واردات برای ترخیص خودروهای ثبت سفارش شده سال ٩۵ دریافت نکرده ایم تاکید کرد: هر زمانی که اعلام عدم ترخیص خودروهای خریداری شده را جویا می شویم تنها با وعده ای عملی نشده برای ترخیص خودروها در هفته های آینده مواجه میشویم .

وی همچنین ادامه داد: این امروز و فردا کردن ها موجب شده تا قیمت خودروهای وارداتی بیش از ٣٠میلیون تومان افزایش یابد که این امر تنها به زیان مصرف کننده نهایی است.

سرشار همچنین از تصمیم خود برای واردات یک خودروی جدید به کشور خبر داد و گفت: قصد داریم تا یک خودروی با کیفیت را به عنوان خودروی انحصاری دنیز خودرو وارد کشور کنیم و احتمالا این خودرو در سال ٩٧ وارد کشور شود.

وی همچنین از مولتی برند شدن دنیز خودرو صحبت کرد و گفت: برای این که بتوانیم در بازارخودروهای وارداتی جلوی زیانهای انباشته با تصمیم های خاص را بگیریم به سمت فروش همه خودروهای وارداتی رفتیم و هم اکنون تقریبا نماینده فروش همه خودروهای وارداتی هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل