رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات

uhfi0hnx3y

به گزارش خودروی ایده آل به نقل از روابط عمومی ایساکو، براساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
بر مبنای این گزارش،‌ایساکو در حالی برای هشتمین سال پیاپی مقام اول خدمات پس از فروش را در میان خودروسازان از آن خود کرده که ارایه خدمات مناسب و به موقع به مشتریان، جزو مهم‌ترین برنامه‌های استراتژیک این شرکت بوده است.

این گزارش می افزاید،‌تلاش مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو بر این بوده که با شناسایی و درک انتظارات مشتریان، نقاط قابل بهبود خود را با بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها به استانداردهای مورد نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و استانداردهای جهانی نزدیک کند.

گفتنی است، این مهم که با برنامه ریزی در بازه زمانی یک ساله از شهریور ۹۵ تا شهریور ۹۶ محقق شده، با افزایش ظرفیت تعمیرگاه‌ها، آموزش‌های جدید برای نیروهای فنی خبره، افزایش تامین و تسهیل دسترسی به قطعات یدکی در نمایندگی‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در سیستم و … میسر شده است.همچنین اجرای «طرح تحول» در سال ۹۵ و «طرح جهش» در سال ۹۶ باعث ارتقاء ایساکو در بسیاری از زمینه‌های خدماتی و افزایش کارایی و بهره‌وری شد و گام‌های مهم و مثبتی در زمینه افزایش رضایت مشتریان برداشته شد که افزایش ۲۵ امتیازی شاخص رضایت مشتری در بهار سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال قبل نیز موید تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل