برچسب قیمتی نجومی «لامبورگینی وننو» جدید

۳۳۹

یک فرصت دیگر برای خرید یک دستگاه لامبورگینی وننو به وجود آمده است اما یک مشکل وجود دارد! بهایی که خریدار برای این خودرو درخواست کرده رقم نجومی و باورنکردنی ۹٫۴ میلیون دلاری است.

تبلیغی که در سایت Mobile قرار داده شده می‌گوید این قیمت درخواستی قابل‌مذاکره بوده بنابراین حدس می‌زنیم کلکسیونرهایی که جیب پرپولی دارند احتمالاً خواهند توانست چند صد هزار دلاری را صرفه‌جویی کنند. این چند صد هزار دلار برای افرادی چون ما یک آینده رؤیایی است…!

این سوپرکار ایتالیایی که در سال ۲۰۱۰ تولید شده دارای رنگ بدنه خاکستری و کابینی مشکی با پوشش آلکانترا است که تنها ۱۸۰ کیلومتر کارکرد دارد. فروشنده ادعا می‌کند این خودرو هرگز در خیابان یا پیست رانده نشده است. در توضیحات آن آمده است: “یک فرصت فوق‌العاده برای خرید یکی از نادرترین خودروهای اسپورت تولید شده توسط لامبورگینی.”

دیگر جنبه جالب توجه این است که علیرغم قرار دادن این تبلیغ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های آلمانی فروش خودروهای جدید و دست‌دوم، وننوی مورد بحث در لانگ آیلند آمریکا قرار دارد.
تنها ۴ دستگاه از لامبورگینی وننو کوپه تولید شده و یکی از آن‌ها هرگز تأسیسات سنت آگاتای بولونیا را ترک نکرده است. تمامی این خودروها از پیشرانه تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر با حجم ۶٫۵ لیتر و خروجی ۷۴۰ اسب بخاری استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل