هایپرکار «آئودی» تولید می‌شود اما در آینده‌ای نامعلوم!

۳۲۵

بخش اسپورت آئودی که قبلاً با نام کواترو GmbH خوانده می‌شد و هم‌اکنون نام آئودی اسپورت GmbH را یدک می‌کشد از طریق مدیرعامل خود اذعان داشته ایده‌ی تولید خودرویی را که بالاتر از R8 قرار بگیرد دوست دارد. مدیر این شرکت در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفت که در آینده برای کار روی چنین هایپرکاری علاقه‌مند بوده و این برند نه تنها لیاقت چنین خودرویی را دارد بلکه تقاضا نیز برای آن وجود داشته و خریداران به دنبالش هستند.

وینکلمن گفته علیرغم دریافت درخواست‌های زیاد از مصرف‌کنندگان برای تولید چنین هایپرکاری، هم‌اکنون اولویت‌های بزرگ‌تری وجود دارد. شاسی بلندها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل است که آئودی در حال حاضر تمرکز اصلی را روی تمام کردن کارهای پرچم‌دار Q8 در سال ۲۰۱۸ دارد. یک سال پس از آن نیز مدل‌های Q4 و نسخه کوپه Q3 از راه می‌رسند.

جدای از تولید شاسی بلندهایی با قوای محرکه مرسوم، آئودی همچنین در حال معرفی خانواده جدیدی از محصولات الکتریکی است.
رئیس پیشین لامبورگینی در همین مصاحبه اعلام داشت شاسی‌بلند RS آئودی تولید خواهد شد اما هیچ حرفی از مدل موردنظر به میان نیامد. البته او گفت انتظار می‌رود مدل RS Q5 در سال جاری عرضه شود. احتمالاً نسخه RS Q8 نیز تا پایان دهه میلادی جاری ارائه می‌شود. این خودرو قبلاً به فرم کانسپت Q8 اسپورت به نمایش درآمده است.

همچنین شایعاتی درباره عرضه مدل RS5 اسپورت بک وجود دارد. تصاویر جاسوسی جدیدی از پروتوتایپ S5 با خروجی‌های اگزوز کروی منتشر شده است که نشانی از مدل RS است. همچنین مدل یاد شده دارای گلگیرهای بزرگ‌تری بود که پیشنهاد می‌کند فاصله بین چرخ‌ها بیشتر شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل