مطمئن‌ترین خودروهای بازار به انتخاب CarBuyer

AndroidOnlineNewsImage (4)

پس از سوار شدن و تست تعداد بسیار زیادی خودرو در طول چندین سال اخیر، رسانه CarBuyer لیستی ۱۰ تایی از مطمئن‌ترین خودروهای بازار را منتشر کرده است.

این لیست که گفته شده در طی یک نظرسنجی تکمیل شده است به نظر حاوی دیدگاه‌های شخصی می‌آید اما شامل چندین خودروی جالب‌توجهی است که اگر به دنبال خودرویی دست‌دوم باشید باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

علیرغم جایگزین شدن با نسلی کاملاً جدید، ولوو XC60 قدیمی هنوز هم خوش‌رکاب است و به همین دلیل است که در رده دهم قرار گرفته و بالاتر از آن خودروهای لکسس NX، سوزوکی ویتارا و لکسس CT به چشم می‌خورند.

ظاهراً خرید یک دستگاه کیا سید باعث دلسردی شما نمی‌شود زیرا این خودروی کره‌ای جمع و جور توانسته به رتبه ششم لیست دست پیدا کند. در رده پنجم شاهد حضور شاسی‌بلند محبوب لکسس RX هستیم. جایگزین اسپانیایی فولکس‌واگن گلف یعنی سئات لئون در رتبه چهارم جای گرفته و مدال برنز به آئودی Q3 می‌رسد.

اشکودا یتی هنوز هم خودرویی خوب محسوب می‌شود و با اینکه به زودی جای خود را به شاسی‌بلند جدید کاروک خواهد داد اما پیشنهاد دادن آن برای خریداران باعث شرمساری نخواهد شد. این خودرو در رده دوم حضور دارد.

و بالاخره از آنجایی که قابلیت اطمینان با نام تویوتا گره خورده است باید بگوییم که مطمئن‌ترین خودروی بازار به محصولی از این کمپانی ژاپنی تعلق دارد.

به نظر شما مطمئن‌ترین خودروی بازار کدام است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل