مشخصات و قیمت سدان جدید آئودی RS3

۲۶۲

همراه با معرفی RS3 اسپورت بک جدید، آئودی مشخصات و بهای سدان جدید RS3 را نیز اعلام کرده است.
بهای این خودرو از ۴۵۲۵۰ پوند آغاز خواهد شد که حدود هزار پوند بیشتر از نسخه هاچبک اسپورت بک ۵ درب می‌باشد. اولین نسخه‌های این خودرو در ماه سپتامبر تحویل مشتریان خواهد شد.
این خودروی جدید از همان پیشرانه ۵ سیلندر ۳۹۵ اسبی TT RS استفاده می‌کند بنابراین قدرت آن نه تنها ۳۳ اسب بخار بیشتر از RS3 اسپورت بک قبلی است بلکه نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی مرسدس-ای ام جی CLA 45 با قدرت ۳۵۵ اسب بخار را پشت سر می‌گذارد. سدان RS3 می‌تواند در ۴٫۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. البته بنا به درخواست می‌توان سقف سرعت آن را افزایش داد.
بدنه چهار درب این خودرو تقریباً با مدل S3 سدان مشابه بوده اما در آن شاهد استفاده از سپر جلوی مدل اسپورت بلک، قوس چرخ‌های پف کرده و خروجی‌های اگزوز بزرگ به همراه دیفیوزر در عقب هستیم.
داخل کابین RS3 سدان جدید تریم چرم، غربیلک فرمان پوشیده از آلکانترا و طیف وسیعی از تکنولوژی‌های ارتباطی نظیر اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می‌شود. از دیگر تجهیزات می‌توان به کاکپیت مجازی دیجیتال با صفحه‌نمایش بزرگ اشاره کرد. همچنین از جمله تجهیزات ایمنی خودرو می‌توان به دستیار حرکت در ترافیک اشاره کرد که می‌تواند کنترل فرمان را در سرعت‌های کم ترافیک به دست بگیرد.
زیر پوست خودرو پیشرانه ۵ سیلندر ۲٫۵ لیتری توربویی قرار دارد که قدرت بیشتری تولید کرده اما به همان گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل است. علیرغم افزایش کم وزن خودرو، پرفورمنس عالی و کاربرد خانواده دوست RS3 اسپورت بک در این خودرو باقی مانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل