«فولکس» از پشت سر گذاشتن «تسلا» مطمئن است!

AndroidOnlineNewsImage (3)

گروه فولکس‌واگن اولین خودروی الکتریکی خود یعنی هاچبک I.D. را در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. در همین زمان تسلا انتظار فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در سال را خواهد داشت اما این امر باعث نشده فولکس‌واگن از فکر کردن به توقف تسلا در آینده دست بردارد.

رئیس فولکس‌واگن آقای هربرت دایس مطمئن است علیرغم اینکه شرکتش اولین کمپانی تولیدکننده انبوه خودروهای الکتریکی نیست اما هنوز هم می‌تواند به لطف مقیاس جهانی خود و تجارب خودروسازی آب رفته را به جوی بازگرداند.
پس از کسب عنوان خودروساز رتبه ۱ دنیا و پشت سر گذاشتن تویوتا در سال پیش، هم‌اکنون گروه فولکس‌واگن به دنبال عرضه انبوه خودروهای الکتریکی برای عموم افراد است.

دایس می‌گوید:
ما فولکس‌واگن را به عنوان کمپانی‌ای می‌بینیم که می‌تواند تسلا را متوقف کند زیرا ما توانایی‌هایی داریم که تسلا امروز آن‌ها را ندارد.
تفاوت تولید فولکس‌واگن با تسلا در مقطع کنونی بسیار عمیق است. تعداد خودروهایی که این کمپانی آلمانی در دو روز تولید می‌کند بیشتر از تعداد محصولات فروخته شده تسلا در کل سال ۲۰۱۶ بوده است.

دایس همچنین گفت که طراحی هاچبک الکتریکی I.D. نهایی شده و نام Neo را به خود گرفته است. این خودرو ابعادی مشابه با فولکس‌واگن گلف خواهد داشت و اولین مدل با برند I.D. خواهد بود. بهای این خودرو در محدوده یک گلف دیزلی در اروپا خواهد بود و محدوده حرکتی ۶۰۰ کیلومتری خواهد داشت.
برنامه‌های I.D. فولکس‌واگن همچنین شامل عرضه جهانی دو شاسی‌بلند کامپکت و طویل تا سال ۲۰۲۳ است. این کمپانی آلمانی در حال کار بر روی یک سدان اسپورت الکتریکی برای رقابت با تسلا مدل S نیز می‌باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل