تمهیدات ایساکو برای مسافران در ایام عید سعید فطر

uksp3ekufg

هم زمان با آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطیلات عید سعید فطر، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آمادگی خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران، اعلام کرد.

 

 

به گزارش ایکوپرس‌ به نقل از روابط عمومی ایساکو، در این طرح که از ۴ تا ۱۰ تیر ماه اجرا می‌شود، نزدیک به ۷۵ نمایندگی به صورت یک شیفت و دوشیفت در سراسر کشور، آماده خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز هستند.
 
در این طرح همچنین ۱۷۵۰ اکیپ امدادی، شامل خودروی امداد، خودروی حمل، موتور سیکلت، سرویس در محل، کانکس و پایگاه امدادی در جاده‌های کشور مشارکت خواهند داشت و شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ همچون همیشه، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.
این برنامه با تشکیل جلساتی از اسفند ماه سال گذشته با حضور مدیریت‌های مختلف شرکت طرح‌‌ریزی شد و با برنامه‌ریزی دقیق، قطعات پر مصرف در حوزه گارانتی و امداد ویژه مشخص و تامین شده و در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت و دقت انجام شود.
رضا حسینی، مدیر عامل شرکت ایساکو نیز عید سعید فطر را پیشاپیش به هموطنان گرامی تبریک گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سفرهای امن و مطمئن، تاکید کرد خرید قطعات اصلی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها متضمن تامین امنیت مشتریان خواهد بود.
لیست نمایندگی‌های مجاز منتخب در این طرح، بر روی سایت ایساکو به آدرسwww.isaco.ir  و همچنین کانال تلگرام رسمی این شرکت  به آدرس telegram.me/farhangekhedmat  قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل