فراخوان بیش از ۴۰۰ هزار «هیوندای» معیوب

AndroidOnlineNewsImage (14)

شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی از سطح بازار فراخوانده است.
این چندمین بار است که یک شرکت بزرگ خودروسازی در آسیا خودروهای خود را از بازار کره جنوبی و دیگر نقاط دنیا بویژه آمریکا و کانادا جمع آوری می کند.

این فراخوان شامل پنج مدل خودروی تولیدی این شرکت بزرگ خودروساز کره جنوبی است که گفته می شود نقص هایی در بخش ایربگ و کابل های مربوط به تهویه هوا دارد.

هیوندای که پنجمین شرکت خودروسازی بزرگ جهان و ششمین صادر کننده خودرو دنیا محسوب می شود، اوایل سالجاری نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی در موتورها فراخوانده بود.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه در تارنمای وزارت راه و ترابری کره جنوبی منتشر شده، قرار است در مجموع ۴۰۳ هزار و ۱۲۸ دستگاه از ۳۸ مدل از خودروهای تولیدی شرکت مزبور جمع آوری شود.

شرکت هیوندا یک بار دیگر در سال ۲۰۱۵ میلادی به دلیل نقص فنی خودروهای عرضه شده به بازار آمریکا، اقدام به فراخوان نزدیک به ۴۷۰ هزار دستگاه خودرو در این کشور کرده بود.

شرکت سرمایه گذاری ها در کره جنوبی اعلام کرده است که فراخوان مجدد خودروها به دلیل نقص فنی، خسارات مادی فراوانی را متوجه این شرکت بزرگ خودروساز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل