بازگشت پژو به بخش وانت‌ها با معرفی یک پیکاپ جدید

AndroidOnlineNewsImage (9)

پس از خاتمهٔ تولید مدل هوگار یعنی وانتی که بر اساس ۲۰۶ پلاس (در برزیل و ایران ۲۰۷) ساخته شد بود، پژو در سبد محصولاتش پیکاپی نداشت؛ اما حالا این شرکت با معرفی یک پیکاپ جدید به این بخش بازگشته است. البته این وانت صرفاً برای بازارهای آفریقایی در نظر گرفته شده است یعنی جایی که در زمانی مدل‌های ۴۰۴ و ۵۰۴ بسیار موفق و محبوب بودند.
علاوه بر این، پیکاپ پژو بر پایهٔ پیکاپ چینی دانگ‌فنگ ریچ ساخته شده است و یا اساساً نسخهٔ ری‌بج شدهٔ همان ریچ است که با تغییراتی در گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره و چند تغییر جزئی دیگر با برند پژو عرضه می‌گردد. ریچ همان پیکاپی است که نسخهٔ قبلی آن توسط پارس‌خودرو در کشورمان هم عرضه می‌گردد و خود از نسل اول نیسان ناوارا مشتق شده است. حتی پژو برای این خودرو نامی هم انتخاب نکرده و آن‌را با همان نام پژو پیکاپ معرفی نموده است.
پژو می‌گوید پیکاپ جدیدش ۵٫۰۸ متر طول داشته و بسته به مدل، ۲۱۰ یا ۲۱۵ میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد. ابعاد فضای بار آن نیز ۱٫۴ متر در ۱٫۳۹ متر بوده که مجهز به قلاب است درحالی‌که حداکثر ظرفیت بار آن برابر با ۸۱۵ کیلوگرم می‌باشد.
این پیکاپ چینی/فرانسوی/ژاپنی مجهز به یک پیشرانهٔ ۲٫۵ لیتری توربودیزل است که ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس پنج سرعته منتقل می‌گردد درحالی‌که خریداران می‌توانند بین انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل یکی را انتخاب کنند. این در حالی است که نسخهٔ دو دیفرانسیل خود در دو نوع شاسی پایین و شاسی بالا عرضه می‌گردد.
پژو هنوز تصویری از داخل این پیکاپ منتشر نکرده اما اعلام نموده که این خودرو، بزرگ‌ترین و ممتازترین کابین را در کلاس خود خواهد داشت درحالی‌که به‌احتمال‌زیاد نمای داخلی پیکاپ پژو هم با دانگ‌فنگ ریچ یکسان خواهد بود. تجهیزات استاندارد پژو پیکاپ شامل تهویه مطبوع دستی، پنجره‌های برقی، رادیو با پخش CD و پورت USB، آینه‌های جانبی برقی، دو ایربگ، ترمز ABS و سنسور پارک عقب می‌شود. پژو پیکاپ از ماه سپتامبر صرفاً به‌صورت دو کابین در سراسر قارهٔ آفریقا عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل