ورود «اوپل گرندلند X» به بازار

AndroidOnlineNewsImage-(1)

جدیدترین کراس‌اوور اوپل آلمان، ریشه‌هایی فرانسوی دارد. از زمانی که گروه پژو سیتروئن، چتر مالکیت خود را بر روی گروه اوپل-واکسهال پهن کرده، انتظار خودروهایی با DNA مشترک و البته فرانسوی‌تر از اوپل داشتیم. در ابتدای سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه فرانکفورت، گرندلند X به‌عنوان جانشین خودروی مریوا رونمایی شد. خودرویی که استخوان‌بندی آن با پژو ۳۰۰۸ مشترک است. اکنون این خودرو وارد نمایندگی‌ها شده و در دسترس است. بزرگ‌ترین کراس‌اوور حال حاضر اوپل، قیمت پایه ۲۳۷۰۰ یورویی دارد که آن را ارزان‌تر از پژو ۳۰۰۸ جای می‌دهد.

یک موتور ۱٫۲ لیتری توربوشارژر بنزینی با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر که تنها ۵٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند، نیروبخش گرندلند ایکس می‌باشد. یک نسخه دیزلی با موتور ۱٫۶ لیتری ۱۱۸ اسبی و ۳۰۰ نیوتن متری هم با مصرف سوخت ۴٫۳ تا ۴٫۶ لیتر و با قیمت ۲۵۵۰۰ یورو در دسترس است. قرار است در آینده طیف پیشرانه‌های این خودرو افزایش یابند.

نسخه پایه مجهز به تهویه مطبوع با فیلتر ذرات و بو، بلوتوث، سیستم اخطار خروج از لاین جاده، شناسایی علائم راه و سیستم کمکی استارت در شیب است. گزینه‌های سفارشی دیگر نظیر اتصال ماهواره‌ای و دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار پیشرفته پارک، هشدار خواب‌آلودگی راننده، اخطار برخورد و پیشگیری از برخورد، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سقف شیشه‌ای پانورامیک، سیستم صوتی پیشرفته، چراغ‌های LED و پشتیبانی از گوگل اندروید اتو و اپل کارپلی و در نهایت رنگ‌آمیزی دو رنگ نیز با پرداخت مبلغ بیشتر در دسترس می‌باشند.
طول گرندلند X به ۴٫۴۸ متر می‌رسد در حالی که ظرفیت بار آن ۵۱۴ لیتر است. بنابراین با خودرویی جمع‌وجور اما با کارایی بالا روبروییم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل