Jungle Adventurer به صورت یونیورسال وارد استور شد

Jungle-Adventurer-top-730×410

با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، هر روز بر تعداد اپلیکیشن های یونیورسال ویندوز افزوده می شود و هم اکنون صد ها اپلیکیشن یونیورسال در استور ویندوز قرار گرفته اند و امکان عرضه و توسعه اپلیکیشن های یونیورسال ویندوز  توسط توسعه دهنده ها بسیار آسان تر شده و هر روز بازی های جدید و متنوعی وارد استور می شوند. امروز بازی جدیدی با نام Jungle Adventurer به صورت یونیورسال وارد استور ویندوز شده است که از گیم پلی زیبا همچنین صداگذاری زیبا و گرافیک جذاب و پویا بهره می برد.  در ادامه با وینفون همراه باشید.

تقریباً همهٔ بازی‌های ماجراجویی به صورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند ،بازی  Jungle Adventure جزو یکی از همین بازی ها است و همچنین بازی های ماجراجویی زیادی در استور ویندوز وجود دارند که بسی جای خوشحالی کاربران ویندوزی است که قطعا به یقین با طعنه دیگر کاربران سیستم عامل های رقیب در مورد استور ویندوز مواجه شده اند و باعث رنجش خاطر کاربران ویندوزی شده است!!!

گیم پلی بازی صداگذاری و گرافیک جذاب و قابل ستایشی دارد که باید بازی و همچنین سازندگان خوش ذوق آن را تحسین کرد. وجود شخصیت های مختلف و زیبا از دیگر ویژگی های گیم پلی این بازی هیجان انگیز است.

Jungle Adventurer 4

در حال حاضر یکی و تنها کاستی که در این بازی مشاهده می شود این است که سازندگان بازی نسخه دمو (آزمایشی) را در استور ویندوز منتشر کردند و این بازی آنطور که باید به تکامل نرسیده است ولی با این وجود با دانلود این بازی از آن لذت خواهید برد، قابل ذکر است که نسخه دمو این بازی جذاب ۱۰ مرحله دارد ولی در آینده مرحله ها و جزیره های جدیدی به آن افزوده خواهند شد.

Jungle Adventurer 3

وجود کنترل های مختلف و قرار گیری آن در مکان مناسب باعث تسلط بیشتر بر بازی شده است.

Jungle Adventurer 2

همانطور که گفته شد این بازی نسخه دموی آن در استور ویندوز منتشر شده و کاربران هنگام بازی از مشکلاتی و باگ هایی مثل عمل نکردن کنترل ها و لگ های مکرر در بعضی از قسمت های بازی رو به رو می شوند، ناگفته نماند که احتمالا در آینده بسیار نزدیک این مشکلات حل خواهد شد و با بازی جذاب و پر طرفداری در استور روبرو خواهیم بود .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل