با این «پورشه ۹۱۱» دیگر نیازی به بوگاتی ویرون نیست

AndroidOnlineNewsImage (1)

شرکت O.CT Tuning تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری زیادی را روی پورشه ۹۱۱ توربو اس جدید انجام داده است. این مدل از پورشه ۹۱۱ از موتور ۳٫۸ لیتری باکسر برخوردار است به ست توربوهای جدید با توربین های متغیر، دو عدد اینترکولر، دو ورودی هوا، فیلتر هوای اسپرت و نرم افزار جدید ECU مجهز شده است.
پس از انجام این تغییرات، قدرت ۹۱۱ توربو اس به ۶۶۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۸۰ نیوتن رسیده است. اما نکته ی جالب این پورشه‌ی تیونینگ شده، عملکرد فوق العاده آن است. شتاب صفر تا صد این مدل به ۲٫۶۹ ثانیه کاهش پیدا کرده است و از این نظر می توان آن را در رده‌ی سوپراسپرت هایی همچون لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون دانست. شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر این خودرو هم ۹٫۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

برای اینکه درک بهتری از این اعداد داشته باشید باید بدانید که مدل استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو اس دارای ۵۸۰ اسب بخار قدرت بوده و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن ۳ ثانیه است.
شرکت O.CT برای مدل غیر توربو پورشه ۹۱۱ هم کیت تیونینگ دارد که قدرت این خودرو را به ۵۴۰ اسب بخار می رساند و می تواند شتاب این مدل را ۱ دهم ثانیه بهبود ببخشد.

همانطور که در تصاویر مشخص است این تیونر هیچ تغییری در بخش سیستم تعلیق و ظاهر پورشه ۹۱۱ توربو اس ایجاد نکرده است و به جز تغییرات موتور تنها می توانید یک سیستم اگزوز اسپرت را برای پورشه ۹۱۱ سفارش دهید

منبع: خودرو بانک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل