افزایش حدود یکصد میلیونی قیمت «پیکاپ آمیکو» رسما ابلاغ شد

AndroidOnlineNewsImage (2)

شرکت آمیکو اخیرا قیمت جدید پیکاپ آسنا خود را اعلام کرد. بر این اساس این خودرو با قیمت جدید ۲۴۷ میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.
پیش از این مدل های دوکابین این پیکاب با قیمت ۲۱۷ میلیون تومان و مدل های تک کابین آن با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان به دست مشتریان می رسیدند.
در بازار آزاد نیز نمونه های صفر کیلومتر کارکرد، سفید رنگ و دوکابین این خودرو با قیمتی در حدود ۲۹۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده اند.

در ادامه هم بد نیست بدانید که این خودروی پیکاپ دوکابین در طول کلی ۵۵۶ سانتی متر، عرض ۱۸۴ سانتی متر و همچنین با ارتفاع ۱۸۴ سانتی متر ساخته شده است که از این ابعاد و اندازه، یک فضای بار ۱۸۲ سانتی متر در طول، عرض ۱۵۲ سانتی متر با ارتفاع ۵۲ سانتی متر بدست آمده است که نیروی محرک خود را از پیشرانه محصولات میتسوبیشی تامین می‌کند.
به عبارتی دقیق‌تر می‌توان گفت که در زیر کاپوت این خودرو از یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر دوگانه سوز “بنزینی-گاز طبیعی فشرده” استفاده شده است که با مصرف سوخت ۱۰٫۷ لیتری به صورت ترکیبی، قادر به تولید ۱۴۳ اسب بخار قدرت خواهد بود که توسط یک جعبه دنده شش سرعته دریافت شده و به سمت رینگ‌های آلومینیومی خودرو ارسال می‌شود.

منبع: خودرو بانک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل